ieraksts 239

#lifehack
Zini, ja esi sadomājis braukāties pa Rīgu ar sabiedrisko transportu, kuru laipni kūrē Rīgas Satiksme, tad neņem to bezpersonisko plastmasas gabalu, bet gan e-talonu ar savu bildi! Tam ir viens dzelžains arguments, to dod bezmaksas, savukārt bezpersoniskais no Tavas kabatas izvilks divīti.

#dumji
Tā nu es laimīgi dabūjis savu e-talonu, iegāju tīmekļa vietnē, lai to papildinātu, bet izrādījās ka tas nav iespējams, jo kā man paskaidroja laipnā 1188 tante, vajag tam birokrātu perēklim Rīgas Satiksmē uzrakstīt iesniegumu kurā būtu norādīts konta numurs, no kura, tālākā vai tuvāka nākotnē, uzpildīšu savu, ar fotogrāfiju rotāto, e-talonu, fck.

#ieteikums
Kad Londonā iepirku Osyter, pietam bezpersonisko, tad to varēja vienkārši piereģistrēt viņu sistēmā, par pamatu ņemot katras kartiņas unikālo numuru, ka arī papildināt vienkārši caur savu interneta banku. Aber pie mums viss ir uztaisīts atkal nejēgā sarežģīti, bezjēdzīgi un birokrātiski.

P.S.
Rīgas Satiksmes darbiniekiem vajadzētu padomāt par attieksmi apkalpojot cilvēkus, jo tā nebūt nav tā laipnākā ko esmu pieredzējis, tantēm paveicās (īstenībā man), ka esmu agrāk strādājis par CSR, sarunāties ar cilvēkiem vēl aizvien māku. Tomēr pieredzēju kā pāris nokaitināti ļautiņi sāka celt trobeli, pietam klientu aplakošanas punktā pabiju tikai kādas 15 minūtes.

ieraksts 180

Kā aģentūru LETA informēja “Rīgas satiksmes” preses sekretāre Iluta Bērziņa, iepirkuma procedūras rezultātā noslēgts līgums par “Microsoft” programmatūras licenču nomu uz trīs gadiem.

Līguma summa bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN) ir 390 013 lati, bet kopā ar PVN – 471 915 lati.

Uz aģentūras LETA jautājumu – vai “Rīgas satiksme” neapsver iespēju pāriet uz atvērtā koda programmatūras izmantošanu, Bērziņa norādīja, ka “Rīgas satiksmei” ir jāizvēlas zināma un droša platforma, lai neradītu risku ar savu pamatfunkciju – sniegto pakalpojumu. diena.lv

Klau Ilut, es saprotu, tu dari tikai savu darbu (btw Ārājs arī darīja tikai savu darbu), tomēr iesaku kādreiz saslēgt domājamo aparātu kopā ar verbālo, savādāk nāksies atgādināt, ka pašlaik e-talonu darbina lieliskais Windowz, kurš kā noprotu ir tā stabilā un drošā sistēma.

Mini Gustiņa mīkliņu:
Kas tas ir, pīkst un nestrādā?

ieraksts 168

Plānots, ka aprīlī pārdošanā parādīsies nepersonalizētie etaloni, kas dos iespēju iegādāties gan mēnešbiļetes bez atlaidēm, gan atsevišķus braucienus.

Ļoti sāk apnikt šis cirks. Cik var čakarēties un nespēt izdarīt darbu līdz galam? Rigas Satiksme, tā vietā, lai vienkārši ieviestu elektronisko norēķinu sistēmu – salaiž visu ķīselī.

Esošās vienreizējās biļetes braukšanai sabiedriskajā transportā vēl būs derīgas līdz maijam. Izņēmums ir autobusi, kuros jau no 1.aprīļa maksāšanas līdzeklis būs viedbiļetes.

Tagad būs jāatceras, kur jāizmanto viedbiļetes, bet kur nē. Un termiņi par pilnīgu e-sistēmas ieviešanu atkal tiek atlikti par mēnesi.
Leon, laiks tev iet mājās…

Citāti ņemti no diena.lv

ieraksts 140

Laikrakstam ar projektu tieši nesaistīti eksperti skaidrojuši, ka izskaidrojums, kāpēc patiesībā e-talona ieviešana atlikta uz vēlāku laiku, nesakrīt ar oficiālo skaidrojumu. Patiesībā skaidrojums esot cits- modernā elektroniskā sistēma vienkārši fiziski nespēj darboties Rīgas tramvajos un autobusos. apollo.lv

Rakstam epastus uz [email protected] un pieprasām informāciju, jo šeit pašlaik aktīvi tiek padirsti 12 miljoni!

N.B.
Valdes priekšsēdētājs – Leons Bemhens
Valdes locekle, Finanšu direktore – Tamāra Dāvidsone
Valdes loceklis, Infrastruktūras direktors – Egils Dīriņš
Valdes loceklis, Administratīvais direktors – Imants Rezebergs
Valdes loceklis, Attīstības direktors – Igors Volkinšteins
Valdes loceklis, Komercdirektors – Igors Žagars
Bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919